Könyvajánló 2. rész

2019.09.25

Az egyik legjobb szokás az életemben, ami valószínűleg a legnagyobb hatással volt az életemre, az volt, hogy elkezdtem rendszeresen olvasni! Nem véletlen már-már közhely az önfejlesztő szakmában, hogy az hogy milyen ember lesz belőled 5 év múlva 2 dolog határozza meg:

  • Milyen emberekkel veszed körül magad
  • Milyen könyveket olvasol

Warren Buffet korunk egyik leggazdagabb embere, és a világ leggazdagabb befektetője azt mondta:

"Életem 10%-át elpazaroltam, mert nem olvasok elég gyorsan!"

Jim Rohn a legendás önfejlesztő guru pedig:

"A napi evést néha kihagyhatod, ha nem mennek jól a dolgok, de a napi olvasást soha! "

Mindig is mondtam, hogyha két dolgot kéne meghatároznom, ami az életemben elért sikereket meghatározza az 2 dolog:

  • Mindig cselekedj, ne csak pofázz, és agyalj!
  • Olvass sokat!

Tavaly heti 2 könyvet olvastam el átlagban! Most próbáltam össze gyűjteni nektek az általam legfontosabbnak tartott könyveket, hogyha újra kéne kezdenem az ismerkedést, vagy a gyerekemnek kéne tanácsolnom, akkor miket ajánlanék neki ebben a témában.

Van olyan, ami sajnos csak angol nyelven van elérhető, van amit nehéz nyomtatott formában már megszerezni. A könyvek nem fontossági sorrendben vannak. De mindenképp érdemes őket beszerezni! Ez a cikk a 2. része a a könyvajánlónak. Az első cikkben már említettem 3 izgalmas könyvet. Lássunk újabb hármat.

Ez a könyv az Endgame-nek az előzménye. Kb. 20 Pua könyv elolvasása után és 10 évvel ebben a szakmában már nehéz újat mondani az embernek. Ennek a könyvnek sikerült... Az előző könyv és ez egymáshoz tartozik, egy egészet alkotnak. Szintén lefordította egy diákom magyarra! :)

Egy barátom évekig "nyaggatott", hogy elolvassam ezt a könyvet! Verem a fejem a falba, hogy nem tettem meg korábban! A legjobb könyv, amit valaha a párkapcsolatról, és párválaszáról olvastam. A párkeresők Fegyencedzése ez a könyv.

Ez a könyv egy kalauz volt nekem évekig. Egy kézi könyv. 3 része van: Az ismerkedés, csajozás rész, a második a párválasztásról, a harmadik a párkapcsolatokról. Az első részben levők eléggé divatjamúltak, sok benne a PUA maszlag, de azért vannak benne jó részek, pl a Belső Játékról. A második zseniális, bár nem kell mindent szó szerint betartani (pl. ne hívd fel a lányt 3 napig), a harmadikban pedig szerintem benne van minden, amit a párkapcsolatról tudni kell. A legtöbb párkapcsolat könyv csak elméleti baromság, de ebben végre kézzel fogható pasiknak íródott tanácsok vannak. Szuper kis könyv!

Kb. 500 könyvet olvastam ismerkedés, párkapcsolat, személyiségfejlesztés és pszichológia témában. Ezeknek az esszenciája van a Hogyan legyél intelligens dumaguru? oktatóanyagban. Hogyha sikeresebb akarsz lenni a nőkkel való kommunikációban, és csak a lényegre vagy kíváncsi, akkor mindenképpen ajánlom az anyagot. Kattints ide a részletekért. :)


Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el