Íme hogyan működik a vonzalomkeltés... Vagy működik egyáltalán?

2019.07.16

Az egyik diákom egy 11 éves kapcsolatból lépett ki, amikor megkeresett engem. Miután neten próbálkozott, és az első randiján a nő behúzott neki egyet, majdnem eltörte az orrát, és hozzá vágta a távirányítót, javasoltam neki, hogy inkább térjen át a nappali ismerkedésbe, mert ahogy azt egy másik nagyon kedves diákom mondani szokta: A nappali ismerkedés ott kezdődik ahol a netes véget ér.

Szóval ülünk egy kávézóban, és leszólít egy nagyon szép csajt. Cserélnek is kontaktot, megtörténik a randi (ezúttal verekedés nélkül) de a lány bár azt mondja szimpatikusnak találta leendő harcosomat, nem érzi azt amit kellene, ezért nem akar még egy talit.

Hősünk kissé szomorúan, de bizakodva jön hozzám a következő órára és kéri tanítsam meg hogyan kell vonzalmat kelteni a nőkben.

  • Hmm....
  • Mondom arra még Hudiny sem lenne képes.
  • De igen - Győzköd
  • Honnan veszed?
  • Mert mielőtt jöttem hozzád órára egy csomó PUA videót láttam, és ott azt mondták, hogy lehetséges. És hogy a nők 99%-át fel lehet szedni.

Nocsak, miről maradtam le. Ha ezt tudtam volna...

  • És akkor, ha annyi videót megnéztél, miért nem tudod utánuk csinálni?

Kínos csend.

Ha valaki egyszer megbízna azzal, hogy készítsek egy tízparancsolatot az ismerkedésről, az első tuti az lenne, hogy:

VONZALMAT NEM LEHET KELTENI, MERT A VONZALOM AZ EGY MELLÉKHATÁS! AZAZ A NŐ REAKCIÓJA A TE ÉRTÉKEDRE!

Az összes létező csajozó, PUA trükköt kipróbáltam nem egyszer anno. Hidd el!

  • Megtanultam bűvészkedni amatőr szinten,
  • Melíroztattam a hajamat,
  • Összeírtam 50 shit tesztet, és bemagoltam őket, mint a himnuszt
  • Otthon összeírtam magamnak egy 15 percig tartó sablon szöveg rutin arzenált, amit esténként, 3-6 nőnek végig mondtam.
  • Minden létező érintés technikát, szexuális eszkalációt és G pontos baromságot betanultam, és alkalmaztam a randikon, és az ismerkedéskor.

Amikor nagy ritkán eredményt értem el, az nem ezek miatt volt, hanem ezek ellenére.

Könnyű mondani: "de Ádám, használtam a szexuális eszkalációt a csajnál és bejött, összejöttünk". Igen, de azzal a nővel valószínűleg anélkül is simán összejöttél volna. SŐT!

És íme a csajozási tízparancsolat második szabálya:

Azoknak a nőknek, akiknek bejössz nagyon nehéz rosszat mondani, azoknak akiknek nem, azoknak nagyon nehéz jót!

Amit lehet csinálni az két dolog:

  • Megfelelő eszközökkel hatékonyabbnak lenni a randin (pl. nem tömegbe viszed randizni a lányt, ahol parázik, nem tud rád figyelni, nem azzal hívod fel a lakásodra, hogy meg akarod dugni, hanem, hogy megmutasd neki a bélyeggyűjteményed. Na jó... ennél azért kapsz eredetibb ötleteket is.)
  • Elkezdesz dolgozni magadon, és több nő előtt leszel vonzó (pl. lefogysz, megtanulsz kommunikálni, pozitívabban gondolkozni, határozottabbnak lenni, jobban kifejezni magad stb...)

Mindkettőről szó lesz bőven az ingyenes videókban, de persze a fizetősökben is. :D

Irány csajozni!

Üdv.: Ádám

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el