Hogyan ne vesztegesd el az időd (és az életed) az ismerkedésben?

2019.09.05

Van valami, ami mindig mosolyt csal az arcomra. Nem, nem egy jó csaj. :) Hanem amikor leülök egy kávézóba mint most is, vagy metrón, esetleg buszon utazom, esetleg a reptéren várakozom. És látom, hogy ez emberek nyomkodják az okos telefonjukat, és az esetek 90%-ban (kimerítő vizsgálatot készítettem a témában) a facebookot nyomogatják. Vagy más hasonló közösségi oldalt. Bevallom régen nagyon dühített, hogy olyan világban élek, ahol az emberek ennyire agymosottak, és eltékozolják az életüket, de ma már kimondottan örülök, ha ilyet látok. :)

Miért?

Azért mert az én életcélom, hogy minél inkább kihasználjam az itt töltött időmet, és hát senki nem szereti a konkurenciát.

És amikor azt látom, hogy az emberek az idejük jelentős részét, legnagyobb részét ilyen hasztalan, és felesleges dolognak szánják mosolygok, mert tudom, hogy ahogy Swarcenegger mondta, amíg mások buliznak, valaki tanul, valaki okosabb lesz, és fejlődik. Mindig megbámulnak, néha megszólítanak, amikor leülök a kedvenc kávézómba Győrbe, hogy mit olvasok. Néha meg is jegyzik, hogy manapság az emberek nem szoktak olvasni. Amíg a többiek, elpazarolják az életüket, én és a diákjaim, és ez remélhetőleg rád is vonatkozik, addig mi:

  • tanulunk
  • fejlődünk
  • csajozunk
  • éljük az életünket

Egyszer pár éve egy diákom azzal a tanáccsal fordult hozzám, hogy vezető akar lenni a cégénél. Azt mondtam neki, ha én végvezető akarnék lenni, bemennék a legközelebbi Libribe és megvenném a 10 legjobb leghíresebb könyvet a cégvezetésről. Miért? Mert a konkurenciáid, vagy versenytársaid, tuti biztos, hogy nem olvasnak, nem tanulnak, csak csodavárók. Addig te hatalmas lépéselőnnyel leszel velük szemben. Megfogadta a tanácsomat, és mára vezető lett. Azt mondta ez volt a legjobb tanács, amit valaha kapott. Az élet legtöbb problémájára ma már meg van a megoldás, csak rá kell googliznod, vagy el kell olvasnod a megfelelő könyveket hozzá! Ennyi az egész!

Van olyan ismerősöm, aki halogatta pl. a magánórákat évekig, én meg nem szóltam semmit mert nem vagyok porszívó ügynök. Egyszer az egyikük zokogva hívott fel, hogy: Ádám ezt nem hiszem el, te már megismerkedtél egy nővel, aki majdnem a menyasszonyod lett, és körbe utaztad a világot, anyagi függetlenséget értél el, én pedig ugyanott tartok mint 6 éve. Hát igen. Nem akarok túl filozofikus lenni, de az a legnagyobb baj, hogy a legtöbb ember az időt egy végtelen dolognak tartja, és mire ráeszmél, hogy az idő elszállt, addigra sokszor már vagy késő, vagy veri a fejét a falba hogy, miért halogatott ennyit.

Van valami, ami mindig mosolyt csal az arcomra. Nem, nem egy jó csaj J Hanem amikor leülök egy kávézóba mint most is, vagy metrón, esetleg buszon utazom, esetleg a reptéren várakozom. És látom, hogy ez emberek nyomkodják az okos telefonjukat, és az esetek 90%-ban (kimerítő vizsgálatot készítettem a témában) a facebookot nyomogatják. Vagy más hasonló közösségi oldalt. Bevallom régen nagyon dühített, hogy olyan világban élek, ahol az emberek ennyire agymosottak, és eltékozolják az életüket, de ma már kimondottan örülök, ha ilyet látok J

Miért?

Azért mert az én életcélom, hogy minél inkább kihasználjam az itt töltött időmet, és hát senki nem szereti a konkurenciát.

És amikor azt látom, hogy az emberek az idejük jelentős részét, legnagyobb részét ilyen hasztalan, és felesleges dolognak szánják mosolygok, mert tudom, hogy ahogy Swarcenegger mondta, amíg mások buliznak, valaki tanul, valaki okosabb lesz, és fejlődik. Mindig megbámulnak, néha megszólítanak, amikor leülök a kedvenc kávézómba Győrbe, hogy mit olvasok. Néha meg is jegyzik, hogy manapság az emberek nem szoktak olvasni. Amíg a többiek, elpazarolják az életüket, én és a diákjaim, és ez remélhetőleg rád is vonatkozik, addig mi:

  • tanulunk
  • fejlődünk
  • csajozunk
  • éljük az életünket

Egyszer pár éve egy diákom azzal a tanáccsal fordult hozzám, hogy vezető akar lenni a cégénél. Azt mondtam neki, ha én végvezető akarnék lenni, bemennék a legközelebbi Libribe és megvenném a 10 legjobb leghíresebb könyvet a cégvezetésről. Miért? Mert a konkurenciáid, vagy versenytársaid, tuti biztos, hogy nem olvasnak, nem tanulnak, csak csodavárók. Addig te hatalmas lépéselőnnyel leszel velük szemben. Megfogadta a tanácsomat, és mára vezető lett. Azt mondta ez volt a legjobb tanács, amit valaha kapott. Az élet legtöbb problémájára ma már meg van a megoldás, csak rá kell googliznod, vagy el kell olvasnod a megfelelő könyveket hozzá! Ennyi az egész!

Van olyan ismerősöm, aki halogatta pl. a magánórákat évekig, én meg nem szóltam semmit mert nem vagyok porszívó ügynök. Egyszer az egyikük zokogva hívott fel, hogy: Ádám ezt nem hiszem el, te már megismerkedtél egy nővel, aki majdnem a menyasszonyod lett, és körbe utaztad a világot, anyagi függetlenséget értél el, én pedig ugyanott tartok mint 6 éve. Hát igen. Nem akarok túl filozofikus lenni, de az a legnagyobb baj, hogy a legtöbb ember az időt egy végtelen dolognak tartja, és mire ráeszmél, hogy az idő elszállt, addigra sokszor már vagy késő, vagy veri a fejét a falba hogy, miért halogatott ennyit.

Most lehet, hogy azt gondolod, hogy túl komolyra sikerült a cikk? Tudod mi a túl komoly?

Ha minden veled történik meg és te eszmélsz rá, hogy túl sokat vártál, és eltékozoltad az életed.

De ilyen nem fordulhat elő, mert egy ilyen ember nem jut el ennek a cikknek a végéig, ellentétben veled.

Hát még ha meg is fogadod a benne olvasottakat... :)

De ilyen nem fordulhat elő, mert egy ilyen ember nem jut el ennek a cikknek a végéig, ellentétben veled. :)

Hát még ha meg is fogadod a benne olvasottakat... :)

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el