Tetszem vagy nem?

2019.05.26

Létezik egy dolog az ismerkedésben, ami a rákfenéje az egész életednek. Talán nincs is olyan dolog, ami annyira szabotálhatná az életedet, mint ez. Nekem 8 évet vett el az életemből, hogy egy olyan lány után koslattam, akinek nem kellettem. Szinte sosem találkoztam, olyan diákkal, vagy barátommal, ismerőssel, aki nem esett volna bele legalább egyszer ebbe a hibába élete során. Egyik diákom jelenleg ugyanebben szenved. Szó szerint szenved. Szerelmes az exébe, akinek ő már nem kell. Nem tud aludni, esténként iszik, nem tud dolgozni, és egy idegroncs. De a legsúlyosabb eset talán nem is ő, hanem egy Csabi nevű diákom volt. Ő ma kb. 43 éves. Több mint 14 éve nincs barátnője, mert egy bizonyos csajra vár, hogy szét menyjen a pasisával. Durva mi?

Most lehet röhögsz rajtuk, de valószínűleg te is voltál már így csak esetleg nem ilyen súlyosan.

De mi is ez a betegség? Tudod már? Sokan azt mondják jó dolog. De TÉVEDNEK! Ez a méreg nem más mint: A REMÉNYKEDÉS

Reménykedsz, hogy egy szép napon visszajön az exed, reménykedsz, hogy egy szép nap majd összejössz a szomszéd lánnyal! Reménykedsz, hogy a nagy ő majd jön magától, mert ugye láttad a tv-ben is! Tudod mi a reménykedés ellenszere?

DÖNTÉS, ÉS CSELEKEDET!

Van egy nagyon fontos alapszabályom az ismerkedésben. Ez a Number 1 szabályom, és ezt a nők is tudják rólam:

SOHA NEM ISMERKEDEM, JÁROK, VAGY RANDIZOM OLYAN NŐVEL, AKI NEM VONZÓDIK, VAGY ÉRDEKLŐDIK HOZZÁM LEGALÁBB ANNYIRA, MINT ÉN HOZZÁ!

Ennyi! Tetszem vagy nem? Ilyen egyszerű. Nem érdekelnek azok a nők, akiket én nem érdeklem! 

- Nem akarok, olyan állást ahol nem kapok fizetést.

- Nem akarok olyan háziállatot, amelyik állandóan megharap.

- Nem csinálok olyan sportot, amiben béna vagyok, nincs sikerélményem, és állandóan lesérülök.

- És nem akarok olyan nőről álmodozni, aki szarik a fejemre.


Ja de hogy neked kell a kihívás? Értem. Akkor mászd meg az Everestet azt javaslom, és ne a csajozásban keresd! Jól jegyezd meg amit most mondok:

A NŐKNÉL AZ IGEN AZ TALÁN, A TALÁN PEDIG NEM!

Ehhez tartom magam mindig. Rengeteg ígéretet kaptam nőktől, és szép szavakat, hogy mennyire várják velem a randit, mégis meggondolták magukat. Ezért azt tanácsolom ha még ennyit sem kapsz, hanem csak talánt, mint pl...

- Még nem tudom mit fogok csinálni a jövő héten.

- Még nem hevertem ki az exem, talán majd később randizhatunk.

- Még meglátom...

- Ezt még megbeszéljük...

- Ezt még meg kell gondolnom...

- stb...

Akkor szedd a sátorfádat, és keress egy másik csajt, aki alig várja, hogy veled töltse az idejét. Aki rólad álmodozik, és azon izgul, hogy vajon elhívod-e randira. Nyugi ha figyelsz, tanulsz, és követed az instrukciókat, lesz ilyen bőven! :)

Hajrá!

Ádám

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el