"Azért nincs barátnőm mert..."

2019.06.01

Kb. 10 évvel ezelőtt elmentem a konditerembe és "rászálltam" az edzőre. Na persze nem abban az értelemben, hogy kötekedtem vele, annál azért több eszem volt, tekintetbe véve, hogy 2-szer akkora volt mint én.

Viszont elkezdtem neki mentegetőzni, hogy miért nem tudtam olyan gyakran jönni mostanában. Sok a munka, tavaszi fáradság, barátnőmmel nem mennek jól a dolgok stb... Valójában persze csak "igazolást" szerettem volna tőle, hogy nem vagyok lusta és nem halogatok, hanem valamilyen rajtam kívül álló ok miatt nem vagyok még izmos.

Zoli az edző közben pakolgatott, majd amikor megelégelte a kifogásaimat mondott valamit, ami még most ennyi év után is nagyon bennem maradt:

- Ádám, én ezt megértem. Elhiszem, hogy sok a munka, megértem, hogy sok a munka, és hogy magánéleteddel is vannak gondok. Én ezt megértem, és elfogadom. Csak egyet ne felejts el: A tested nem fogadja el ez ezeket a kifogásokat. Őt nem érdekli, hogy éppen miért nem jössz edzeni. Ő csak annyit érez, hogy nem gyúrsz, nem fejlődsz. Magadat nyugtathatod ezekkel, és lefeküdhetsz nyugodtan aludni, de izmos ettől sosem leszel.

KURVÁRA IGAZA VOLT!!

Ha tudnád, mennyi hasonló kifogást hallottam már az évek alatt a diákjaimtól, hogy éppen miért nem áll neki ismerkedni, hogy barátnőt találjon.

Fáj a gyomra

Nincs ideje munka után ismerkedni

Nincs ereje munka után ismerkedni

Izgul

Fél...

Most más célok érdeklik

Az igazság az, hogy én sosem tudtam teljesen elítélni ezt a hozzáállást. A motivációt legjobban a sikerélmények hiánya tudja gúzsba kötni. Valamint mindenkiben vannak félelmek, gátlások. Nekem "szerencsém" volt. 25 évig nem volt barátnőm, a nők menekültek tőlem túlzás nélkül mondhatom. Éppen ezért megtanultam a halogatás legyőzésesnek legfontosabb kőbe vésett szabályát:

A LEENDŐ BARÁTNŐDET ROHADTUL NEM ÉRDEKLI, MIÉRT NEM SZÓLÍTOD LE UTCÁN, BULIBAN, VAGY ÍRSZ NEKI LEVELET FACEBOOKON, TÁRSKERESŐN, STB... AMÍG NYOMOD MAGADNAK A DUMÁKAT HOGY NINCS IDŐD, FÁRADT VAGY ÉS EGYEBEK, ADDIG Ő ÖSSZE FOG JÖNNI MÁS PASIVAL, AZ IDŐ MEG CSAK MEGY!

Te pedig bűntudat nélkül, ÉS barátnő nélkül fekszel le este aludni!

Utálom azokat a cikkeket, videókat amikben elmondják az élet nagy igazságait, de megoldást nem adnak. Az egyik küldetésem az, hogy mindig igyekszem kipróbált működő ötleteket adni egy problémára, és nem csak a nagy megmondó embert játszani, úgyhogy készülnek a tanácsaim!

A következő cikkben erről lesz szó. :) 

A tartalom vizuális felosztásához használj képszakaszokat

A címsorokon kívül a képszakaszok segítenek a tartalom helyes felosztásában. A bejegyzésed képek segítségével oszthatod fel szakaszokra, amelyek megfelelően kiegészíti a szöveged.

And you can also use blockquote formatting to cite some wise words.

Itt kezdődhet a szöveged. Kattints ide, és kezdheted is az írást. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni.

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el