Azért lesz barátnőm mert...

2019.06.03

Az egyik kedvenc anekdotám a következő:

A nyuszi panaszkodik a bagolynak, hogy a róka, állandóan meg akarja őt enni.

- Bagoly, kérlek adj tanácsot mit tegyek? A bagoly gondolkodik majd így szól:

- Rájöttem a megoldásra. Tanulj meg repülni, és akkor nem fog sosem elkapni a róka, hiszen neki nincsenek szárnyai.

A nyúl lelkesen így szól:

- Wáó de fantasztikus, micsoda ötlet, igazad van, a levegőben sosem kapna el. De várj csak Bagoly! Nekem nincsenek szárnyaim, hogy tanuljak meg repülni?

- Oh... én csak a megoldást mondtam el neked, a HOGYANRA MÁR NEKED KELL RÁJÖNNÖD!

Nos, ez előző cikkben a halogatásról beszéltünk, íme két tippem a hogyanra:

1. Írd össze az összes olyan kifogást, problémát, ami miatt eddig nem csajoztál, és tűzd ki célul, hogy ha legközelebb felmerülnek legyőzöd őket. Pl. fáradt vagyok. És menj el egy kávézóba, menj fel egy társkeresőre, és írj 20 levelet.

Szeretek szokást csinálni abból, hogy feljegyzem a diákjaim kifogásait, miért nem mennek ismerkedni, és ha az én életemben jön egy ilyen pillanat, akkor megmutatom, hogy a kifogás ellenére is lehet cselekedni.

Egyszer egy diákom mondta, hogy fáj a gyomra azért nem megy csajozni. Egy napon nekem is fájt, és direkt elmentem, hogy megmutassam neki a kifogás csak a fejében él, majd felhívtam: Hali, épp most kértem el egy bomba nő számát fájó gyomorral.

2013 szeptemberében, megláttunk a diákommal egy gyönyörű nőt. Mondtam a diákomnak hogy menyjen oda. Azt mondta inkább mutassam meg neki, hogy kell. Mondom már milliószor megmutattam, most rajtad a sor. Kérlelhetetlen volt, úgyhogy oda mentem és leszólítottam a nőt. Egy 3 éves kapcsolat lett belőle. A diákomnak annyira tetszett a lány, hogy évekig bánta, hogy nem ő ment oda hozzá.

Vésd jól a fejedbe, valahányszor nem mész oda egy nőhöz, aki szimpatikus neked, lehet hogy épp a leendő feleségedet szalasztottad el!!

A másik tanácsom:

2. Azt az időt, amit a barátnőddel töltenél, azt töltsd a barátnőd megtalálására!

Az emberek állandóan azt mondják nekem Ádám, nincs időm ismerkedni. Erre én mindig ugyanazt szoktam kérdezni:

És mi lesz ha lesz barátnőd, rá hogy fogsz szánni időt? Mert én elfogadom ezt a kifogást, de ő is el fogja?

Sakk és matt!

Szánj minden nap egy kis időt az ismerkedésre, barátnő keresésre. Akár ha csak ezt a cikket elolvasod, akár írsz pár levelet néhány csajnak neten, vagy facebookon... Mindegy, csak csinálj valamit, hogy mozgásban maradj!

Hajrá! :)

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el