A legjobb módszer az ismerkedésre

2019.08.15

Imádom a régi klasszikus filmeket. Úgyhogy tegnap újra néztem kb. 10-szer is a Jó a Rossz és a csúf című mesterművet! Annyira rabul ejtett ismét, hogy néztem egy angol nyelvű werkfilmet (hogyan készült) a you tube-on! Kiderült, hogy ez az örökzöld mozi, kész csoda hogy elkészült.

  • A stúdió alig adott rá pénzt.
  • A szereplőket a világ minden tájáról szerződtették, és a legtöbb főszereplő még a rendező és a stáb tagok nyelvét sem ismerték, kézzel-lábbal mutogattak.
  • Nem volt idő sem pénz, a színészekre hogy felkészítsék őket a szerepükre, (pl. hogy kell pisztolyt kezelni, lovagolni stb...) ezért egy csomót kellett improvizálni.

És nem ez volt az egyetlen ilyen eset. Egy másik nagy klasszikus a Casablanca forgatókönyve el sem készült, amikor a filmet forgatták, és menet közben írták meg, néha előző nap. El tudod ezt képzelni? Minden idők egyik legnagyszerűbbnek tartott történetét menet közben írták. Mégis mind a két fent említett film óriási kasszasiker, és időtlen klasszikus volt. (A Star Wars hasonlóan indult amúgy. Csoda, hogy elkészült.)

Na már most képzeld el, hogy a fent említett filmek alkotói, nem akarnak hozzálátni a forgatáshoz, amíg minden körülmény megfelelő nem lesz! Valszeg SOHA NEM KÉSZÜLTEK VOLNA EL! És milyen nagy kár lett volna!



Ugyanakkor, csak az utóbbi egy hónapban 3 levelet is kaptam az emberektől, hogy: Ádám, én ezt nem értem. Megnéztem minden videót, amit neten találtam az ismerkedésről, angol, és magyar nyelven, elolvastam minden könyvet, mégsem sikerült senkit találnom.

Az ismerkedés olyan, mint az autóvezetés, vagy a szex! Nem lehet csak iskolában, vagy könyvekből megtanulni!

Nem szabad a megfelelő alkalomra várnod! Kísérletezned kell! Nem tudom biztosan a siker titkát,(vagy talán mégis) de a kudarcét biztosan: Megtanulni mindent egy adott dologról, és várni addig, amíg már mindent tudsz, majd csak aztán nekiállni cselekedni! Sosem fog működni! Mert amint el kezded csinálni rögtön más lesz mint amit elképzeltél.

A legjobb módszer a sikerre, ha elkezded csinálni az adott dolgot, jelen esetben az ismerkedést, randizást, és közben alakítod a dolgokat. Videókkal, cikkek olvasásával, oktatóanyagok vásárlásával (bizony,bizony nekünk is lesz nemsokára, úgyhogy ez itt a reklám helye :D). Legjobb persze a coach! (Nem ez nem reklám, telt házam van jó 4-5 hónapra. Látod tudok én úgy is írni, hogy nem akarok eladni neked semmit. :) )

Azt hiszem talán Henry Ford mondta:

"Kezd ott ahol vagy, azzal amid van, azzal akivel tudod!"

Ennél szebb végszó most nem is jutna eszembe!

Hajrá!

Ádám


Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el