Szexuális eszkaláció (MI A FRANC???)

2019.07.06

Ma tartottam az Alléban egy magánórát, egy régebbi diákomnak. Egy nappal korábban leszólítottam egy nagyon cuki csajt az utcán éjszaka hazafelé menet, és még aznap elkezdtünk chatelni. Ennek a privát beszélgetésnek egy részét mutattam be a Lacinak, hogy még is hogyan, és miként kéne beszélgetni a csajjal a leszólítás és a randi között. (Szívesen elmondanám neked is, de sajnos nekem is élnem kell valamiből :D) Egyszer csak megkérdezi:

-De hát Ádám! És a szexről mikor beszélgetsz velük?

-Nem tudom. Ez beugratós kérdés. Mondjuk mi után szexeltünk esetleg?

-Pedig a PUA-k nagyon nyomják, hogy a szexről nagyon sokat kell beszélgetnünk velük.

Hm.. már megint ezek a PUA-k!!!

Őszintén szólva, ha megkérdezel egy nőt, hogy mit keresnek egy pasiban, és mire buknak, általában valami iszonyat baromságot mondanak, vagy hatalmas ellentmondásokat. (Állandóan kérdezem őket.)

De abban mind egyet ért, hogy ha szexről beszélne nekik egy pasi az első találkozón elküldenék a fenébe!

13 év alatt több 100 nőt kérdeztem meg arról, hogy, mik azok a dolgok amiket utálnak pasikban, vagy nem szeretnek. Mindig ugyanazt a 2 választ kapom!

  • NE JÁTSZA MEG MAGÁT! (Ez az egyik oka, hogy gyakran látsz iszonyat szép nőt, rettenetesen gáz pasival, mert ők nem akarják többnek mutatni magukat mint amik.)
  • MINDEGYIK CSAK MEG AKAR DUGNI!

Úristen hány nőtől hallottam ezt. Rengeteg csaj kérdezi ezt tőlem: Ádám miért van az, hogy a legtöbb férfi úgy kezel mintha lenne egy felirat a homlokomon, hogy dugj meg?

Na most ezek után szerinted mennyire tanácsolom neked, hogy beszélj állandóan a szexről a nőknek?

A PUA elmélet szerint, ugye ha állandóan, vagy legalábbis sokat beszélsz a nőknek a szexről, az beindít mindenféle tudatalatti izét a nő fejében, amitől majd vonzódni fog. Na ha ezt tudtam volna... Csak ki ne derüljön, mert munkanélküli leszek... :)

Régebben volt egy Márk nevű diákom, aki egyszer randizott nappalból egy iszonyat szép nővel. Márk mint jó PUA tanonc nekiállt szexről beszélgetni a csajjal az első találkozón. A csaj elég hamar kiborult:

Márk! Baszki!! Nézz már rám!! Fiatal modell nő vagy, hosszú szőke hajjal!! Szerinted menyire nehéz olyan pasit találnom, aki meg akar BASZNI??? Veled azért találkoztam, mert normálisan közeledtél felém, és azt hittem lesz egy normális talim egy normális emberrel!!

Ez kb. olyan, mint az Amerikai Pite első részében amikor a srác, előbb még a csillagokról beszél a csajnak a kocsiban, majd utána benyögi: Szopj le angyalkám!

Hát aznap este sem Márknak, sem szegény főhősünknek nem jutott belőle! Ha nem akarod, hogy egy szép napon rólad is szóljon egy cikk, szerintem hagyd a szex témát, a 3-4. talira, vagy inkább chatre! Azért nem fog egy nő sem vonzódni hozzád, mert perverz vagy, és szeretsz dugni hidd el!

Ha nem hiszed regisztrálj netre és küld el 100 nőnek a farkadról egy fotót, és majd szólj hánnyal randiztál! :)

Üdv.: Ádám

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el