Mi a közös egy kenyai védőoltásban és a csajozásban? Avagy, most leszámolunk a tévhitekkel!

2019.06.27
Mi a közös egy kenyai védőoltásban és a csajozásban? Röviden: semmi! De mielőtt be is zárnád az oldalt, mondván, hogy anyádat szívasd Ádám, hadd tegyek fel egy kérdést!

Tudtad-e?

  • Kenyába 7 oltás szükséges, ha el akarsz menni szafarira.
  • Isztambulba életveszély elmenni még 2-3 napra is mert nagy valószínűséggel felrobbantanak.
  • Izraelben dettó!
  • Rio De Janeiróban megkéselnek a buszmegállókban.
  • A repülő pedig SOKKAL veszélyesebb, mint az autó, vagy a motorozás.

Mi a közös a fent említettekben?

HOGY MIND KAMU!

Pontosabban fogalmazok: Tévhit! Körülbelül 80 országban jártam életemben, a világ 100 csodájának több mint a felét láttam. Ez volt a szenvedélyem. Egy dolgot egészen biztosra vehetsz! Az emberek 90%-nak teljesen torz képe van a világról, és ami benne van, tele vannak tévhitekkel a sok félelem, és kamu, vagy félre magyarázott hírek, és infók miatt, amiket az emberek a facebookon, a tv-ben, és az újságokban látnak. Mielőtt azt gondolnád, hogy ez azért gondolom így, mert biztos könnyelmű vagy felelőtlen vagyok, hadd mondjam el, hogy nálam párásabb emberrel nem találkoztál, ha utazásról van szó. Szóval eléggé utána nézek a dolgoknak. Paranoiás voltam, amennyire csak lehetett.

Az utazás megváltoztatott, más ember lettem, és rájöttem mennyire nem ismerik az emberek a világot (én sem ismertem) és mennyire könnyű manipulálni őket, és félelmet kelteni bennük (szintén rám is igaz volt természetesen mielőtt azt gondolád, hogy én már fényben járok).

Szóval a világ tele van tévhitekkel, ok mondhatod, de Ádám wazze nyár van meleg van, nem érdekelnek az utazás storyik, és az összeesküvés elméletek, kanos vagy, és nőt akarok!!!!!!

Hát ez az! Az ok, amiért erről írok, az az hogy az ismerkedésben, és főleg a PUA-ban is rengeteg tévhit van, amiről az emberek azt gondolják, hogy igaz, és tök logikusan hangzik, és valójában mégsem az.

Hogy ez miért nagyon fontos? Képzeld el hogy háborúba mész és előtted van egy aknamező! De persze nem tudod, hol vannak az aknák. Nem jönne jól valaki, aki megmutatná neked őket? Én személy szerint nagyon örültem volna 13 éve ha valaki az elején megmondja hogy mire figyeljek és mire nem, mi a kamu mi a nem?

A következő hetekben át fogjuk venni a legfontosabb tévhiteket, és adok pár tippet ami nekem és a diákjaimnak SOKKAL jobban működött helyette. Ezzel pedig felturbózhatod a sebességed! Márpedig az nyáron nem árt!

Jövő héten kezdjük!

Üdv.: Ádám

Intelligens Ismerkedés
Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el